0 tuotetta
Yht. 0,00 €
Tilaa tuotteet

Ostoskoriin lisätyt tuotteet:


Pikatilaus

Tarjoukset Uutuudet Asiakaspalvelu Paytrail
Klarna lasku

Usein kysyttyä

Löytyvätkö postimyyntikuvaston tuotteet verkkokaupasta?

Kyllä, kaikkia postimyyntiluettelon tuotteita voi ostaa kätevästi verkosta. Sekä postimyyntikuvastoon että verkkokauppaan olemme koonneet juuri niitä tuotteita, joita tarvitaan kotihoidossa. 

Tuotteiden tilaaminen verkosta käy helposti mutta asioida voi myös  puhelimitse, sähköpostilla tai postimyyntikuvastossa olevalla tilauskortilla. 


Kuinka teen tilauksen Fennokaupassa?

Valitse haluamasi tuotteet vasemmasta valikosta. Painamalla lisää ostoskoriin -painiketta tuotteet siirtyvät ostoskoriin.  Kun olet siirtänyt haluamasi tuotteet ostoskoriin, paina Tilaa-painiketta ja siirryt tilausprosessiin ensimmäiseen vaiheeseen. Tarkista vielä ostoskorisi sisältö ja muokkaa sitä halutessasi. Tarkista osoitetietosi ja valitse maksutapa ja toimitustapa. Siirry tilasuprosessin toiseen vaiheeseen painamalla Jatka -painiketta. Kun olet vahvistanut tilauksesi, sinulle lähetetään tilauksen vastaanottoviesti ja tilausvahvistus sähköpostitse.

 

Miksi minun kannattaa rekisteröityä  Fennokaupan asiakkaaksi?

Rekisteröityminen on maksutonta ja tuo sinulle monia etuja:

  • Säästät aikaa, kun sinun ei tarvitse kirjoittaa uudelleen yhteystietojasi jokaisen tilauksesi yhteydessä
  • Sinulla on mahdollisuus tarkastella aiemmin tekemiäsi tilauksia
  • Voit hyödyntää kampanjoita, joita tarjotaan rekisteröityneille asiakkaille

 

Mistä tiedän että Fennokauppa on vastaanottanut tilaukseni?

Tehdessäsi tilauksen verkkokaupasta saat automaattisen viestin sähköpostisi. Kun tilaus on käsitelty, Mediplast Fenno Oy vahvistaa tilauksen erillisellä tilausvahvistuksella sähköpostitse.

 

Miten maksan tilaamani tuotteet?

Voit maksaa tilauksesi etukäteen oman pankkisi verkkopankissa, Visa-, Visa Electron - tai Mastercard-luottokorteilla.

Maksaessasi Klarna laskulla, voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti.  Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi. Maksuaika on 14 päivää.

 

Toimitetaanko tuotteet  perille asti kotiin?

Valitse toimitustavaksi "Toimitus perille asti", jolloin Posti toimittaa tilaamasi tuotteet tilauksessa mainittuun osoitteeseen. Mikäli haluat sopia tarkemmasta toimitusajankohdasta, valitse "Toimitus perille asti sovittuna ajankohtana" (klo 9-21 välillä). Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään paketista saapumisilmoitus. Paketti on tässä tapauksessa noudettavissa Postin toimipisteestä.

Voit myös tilata tuotteet lähimpään Postin toimipisteeseen tai noutaa tilauksesi Mediplast Fennosta.
Lue lisää toimitustavoista.

 

Voiko Mediplast Fennosta noutaa tuotteita?

Mediplast Fennossa ei ole myymälää, mutta voit noutaa tilaamasi tuotteet toimistostamme. Noudosta on sovittava aina etukäteen Mediplast Fennon asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelumme vahvistaa sähköpostitse milloin tuotteet ovat noudettavissa (pääsääntöisesti tilausta seuraavana päivänä). Nouto-osoite: Tähtäinkuja 9, 01530 Vantaa

 

Miten palautan tai vaihdan tilaamani tuotteet?

Voit palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita ei voi terveydellisistä tai hygieniasyistä palauttaa esim. alusvaatteet/sukat.

Palautuksesta on sovittava Mediplast Fenno Oy:n asiakaspalvelun kanssa:
asiakaspalvelu@mediplastfenno.fi tai puh. 09 276 360 (arkisin klo 8-16).

Palautettavan tuotten mukaan on liitettävä kopio tilauksen mukana olleesta lähetteestä. Mikäli palautat virheellisen tuotteen, liitä mukaan kuvaus havaitsemastasi virheestä. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja myyntikelpoinen alkuperäisessä pakkauksessa. Palautusoikeus raukeaa, jos tuotetta on käytetty, ellei kyseessä ole tuotevika, joka on ilmennyt vasta tuotteen käytön yhteydessä.

Palautukset tehdään postitse, mikäli näin on sovittu Mediplast Fenno Oy:n asiakaspalvelun kanssa. Merkitse postipakettiin (ei tuotepakkaukseen) "Asiakaspalautus".
Palautusosoite: Mediplast Fenno Oy, PL 153, 01531 Vantaa

 

Milloin saan tilaamani tuotteet?  

Toimitusaikamme on normaalisti vain 2– 5 arkipäivää.
Tilaustuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa.

Jos tilauksessa on tuotteita, jotka eivät ole vielä tilausta käsiteltäessä saapuneet varastolle tai ovat tilapäisesti loppuneet varastosta, tilaus toimitetaan erissä saatavuuden mukaan. Tilauksen toimittaminen erissä ei vaikuta asiakkaan maksettavaksi tuleviin toimituskuluihin

Huomioithan että arkipyhät vaikuttavat toimitusaikaan.

Postiosoitteeni tai laskutusosoitteeni on muuttunut.
Missä voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Pyydämme tekemään kaikki osoitteenmuutokset puhelimitse numeroon
09 276 630 tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@mediplastfenno.fi

Jos olet rekisteröitynyt asiakas voit myös päivittää yhteystietosi, painamalla
omat tiedot painiketta

 

Miksi tilauslomakkeessa pyydetään sähköpostiosoitettani?

Tilausvahvistus lähetetään sinulle sähköpostitse , siksi tarvitsemme sähköpostiosoitteesi. Muita tilaukseen liittyviä tietoja ilmoitetaan myös sähköpostitse.